بالاخره قهوه ساز خریدم

بالاخره قهوه ساز خریدم



سلام سلام سلام!
من یه دغدغه بررگ دارم چون قهوه خیلی زیاد میخورم و قطعا اگر شمام قهوه زیاد میل میکنید با این مشکل هزینه های قهوه مواجه هستید.
به طور متوسط در کیوسک های سطح شهر قهوه با شیر قیمت حدود ۴۰ گریونا (۴۸ هزارتومن) و در کافه ها متوسط ۵۰ گریونا (۶۰ هزارتومن) داره.
که اگر هر روز شما فقط یک استکان قهوه بخوری، ماهی حداقل ۱۲۰۰ گریونا (۱.۵ میلیون تومان) هزینه قهوه خوردنت میشه.
خب همه این هزینه ها رو منم داشتم و در نتیجه تصمیم گرفتم ماشین قهوه ساز بخرم که یکبار هزینه کنم و برای همیشه هزینه های قهوه خوردنم و به میزان زیادی کاهش بدم.
چون که قهوه عالی و درجه یک سوییسی کیلویی ۹۰۰ گریونا (یک میلیون تومان) هستش و در هر پرس قهوه ۸ گرم در دستگاه قهوه مصرف میشه که میکنه ۷ گریونا ( ۸۴۰۰ تومان) و هر لیتر شیر تتراپک هموژنیزه ۳۵ گریوناست (۴۲ هزار تومن) که برای هر پرس قهوه ۲۵۰ گرم مصرف میشه یعنی حدود ۸ گریونا (۹۰۰۰ تومان).
در نتیجه مجموع قیمت قهوه ای که تو خونه تهیه میکنید با بهترین کیفیت قهوه و شیر حدود ۱۵ گریونا (۱۸ هزار تومان) میشه و با مقایسه با اونچه در کافه ها میخورید خیلی متفاوته.

خواهشآ ویدیو هارو تا آخر تماشا کنید با این کار به من کمک میکنید که صفحم سریعتر به سمت جلو حرکت کنه و من بتونم بهتر و بهتر براتون ویدیو درست کنم.فراموش نکنید که حتما سابسکرایب کنید و کامنت بذارید.

ویدیوی آخر:https://www.youtube.com/watch?v=0qDYP…

: شبکه های اجتماعی
سایت
Site: https://w2ua.com/
پیچ اینستاگرام
Instagram: https://www.instagram.com/welcome_2_u…
کانال تلگرام اخبار
Telegram: https://t.me/welcome_2_ukraine
کانال تلگرام موزیک
Telegram: https://t.me/welcome_2_ukraine_music
کانال تلگرام آموزش زبان روسی
Telegram: https://t.me/Russi_amouz
کانال یوتیوب
https://www.youtube.com/pedrampan

#بالاخره #قهوه #ساز #خریدم

قیمت قهوه ساز

اوکراین,کی_یف,اکراین,خارکف,خارکف_اکراین,اودسا,اکراینی,اوکراینی,مهاجرت تحصیلی,مهاجرت کاری,مهاجرت,تحصیل در اروپا,تحصیل در خارج از کشور,تحصیل,راز موفقیت,موفقیت شغلی,اعتماد به نفس,موفقیت,زندگی,اقامت دائم,خرید,قهوه

دیدگاه‌ها

6 پاسخ به “بالاخره قهوه ساز خریدم”

  1. آقا چطور میشه با شما صحبت کرد؟ هرچه تلاش کردم موفق نشدم

  2. سلام آیا بعد از اتمام تحصیل فرصت کار میدن؟ گفتن که اوکراین بعد از اتمام تحصیل یک سال فرصت میده که کار پیدا کنید و ویزای خودتون رو از تحصیلی به کاری تبدیل کنید

  3. مبارک باشه آقا پدرام .راستی برای من جای سواله چرا قیمت بعضی خوراکی ها در اکراین اینقدر گرونه.البته با درنظر گرفتن حداقل دستمزد طبق قانون .چون وقتی می خواهند مقایسه کنند بین کشورها معمولا حداقل حقوق را معیار قرار می دهند که اقشار ضعیف را درنظر بگیرند .قیمت یک و نیم دلار برای یه فنجان قهوه دراکراین خیلی گرونه.جالبه اکثر مردم هم بیرون قهوه استفاده می کنند.???

  4. mobarake pedram jan chize khubi kharidi

  5. Fekr konam b dard kheyliya mikhore,man k keyf kardam,dametgarm❤❤❤